dimecres, 28 de novembre del 2007

Colors i formes





La tardor és una època molt moguda, hi ha un clima que ens descoloca una mica a tots!!!

Pero a mi m'agrada molt i com que acostumo a portar la càmera a sobre estic a l'aguait d qualsevol ocasió per poder disparar.

Com que sempre miro als núvols, aquests dies em torno boig mirant colors i formes del cel.


En aquest cas va de colors, no vaig poder resistir i entrant a l'autopitsta pel peatge Nord, em vaig parar a tirar alguna foto. D'aqui que surtin cotxes, que normalment evito !!

Aprecieu que la segona és una part de la primera ?? :-)


El que no recordo gaire be és si era molt tard o molt d'hora ...... qui s'atreveix a dir si es matinada o vesprada ??? ningú ???? vaaa atreveix-te i dona la teva opinió.


Una abraçada inmensa i disfruta de la millor època de l'any x veure el cel.

7 comentaris:

vik Jambert ha dit...

Bon dia i bona hora!!!Jo en un principi ireflexiu hagués dit vesprada, peró racionalitzant una mica dic que és matí....je!!!! recordo una conversa semblant....???


Records i petons
Vicky

G ha dit...

Hola!
per l'última diria que és matí...;-) ja diràs.

marta ha dit...

jo també diria que és quan surt el lorenzo, penso que si fos al vespre el cel segurament estaria més vermell.

Les trobo molt interessants, potser pel contrast entre la sensació de tranquilitat del cel i la de ebullició dels cotxes.

Anònim ha dit...

No m'atreveixo a dir a quina hora poden ser però, l'Ari tan matiner????je, je tinc els meus dubtes... :)
laia

Ari del Perellò ha dit...

Jolines no se us pot enganyar !!!!
O potser si que enganya una mica ??¿¿¿??¿¿?¿?¿?¿?
El cel dona molt de joc ara a a l'hivern !!
Somriures per tothom ......

Anònim ha dit...

Estic totalment d'acord amb la Laia. A no ser que no anes a dormir, clar! Cosa bastant dificil també. Conclusió era al vespre.

Isabel Verdaguer

Anònim ha dit...

Hola Ari, avui he descobert el teu Bloc.: Primer FELICITAR-TE, les fotos magnifiques,els comentaris millors. Molta vida i poesia.Pero collons possat al dia,has de tenir moltes mes fotos, comenteris i vivencies per disfrutar-les i compartir-les.Sort i Molta vida Company. Antoni-R Martin Fabrega